Inloggen
Registreer
MeneerPoulus.nl
/
Module
/
Home
Module
Game
Gamification
Eckartcollege
Sondervick
Toetsenbank
Examenbundel
Examenvoorbereiding
Binas
Eigenfrequentie
Newton 5
Nova 4
NovaMAX
Overal 5
Pulsar 3
Stevin
SysNat 9
Swift
/
ART
iPad
Keuzemodule
Meesterproef
Modelleren
Office
Swift
Quantum
Smooth Landing
Vakantiepark project
Welkom
Vaardigheden
Wiskunde
Module
Swift Playgrounds
Leren programmeren
Maak een keuze uit de opties hieronder:
Les 0: Aan de slag
Les 1: Denken als een computer
| Commando's en reeksen
Les 2: Denken als een detective
| Debuggen
Les 3: Efficient denken
| Functies en lussen
Intermezzo1
| Samenvatting en reflectie
Les 4: Logisch denken
| Voorwaardelijke code
Les 5: Steeds opnieuw denken
| While-lussen
Les 6: Hetzelfde idee bedenken
| Algoritmes
Intermezzo2
| Samenvatting en reflectie
Les 7: Denken als een nieuwsbot
| Variabelen
Les 8: Denken als een architect
| Typen
Les 9: Specifiek denken
| Parameters
Les 10: Georganiseerd denken
| Arrays
Eindproject